Kobietą jestem…
Dziewczynką byłam…
Kobiecość w sobie obudziłam…

Chodzę po wietrze, oddycham powietrzem,
Tule czule, tęsknię,
Uśmiecham się, płaczę,
Boje się, złoszczę.
Mam zgodę na swoje emocje!

Z jakiego powodu piszę o zgodzie na swoje emocje proponując trening rozmowy biznesowej?
Bo zgoda pozwala mi  na dążenie do bycia sobą. Nie mam na myśli zgadzanie się na przekraczanie granic, bo przecież ktoś jest sobą. Raczej chodzi mi o zgodę na to, że mam inaczej, czy odczuwam coś inaczej niż ktoś inny. Przeżywam bardziej lub mniej niż inni. Jestem głośna lub cicha. Mówię szybko czy wolno. Używam takich zdań, a nie innych. Mam takie potrzeby i wartości a nie inne.
Nie było tak jednak zawsze. Ta droga to 20 lat pracy/współpracy w prawie 60 firmach. W większości sprzedażowych. W branżach automotive, finansowych, technologiach cyfrowych, beauty, PCV, edukacyjnych, ubezpieczeniowych, gastronomicznych, rolniczych, muzycznych. Przeszłam przez różne szczebla kariery. W między czasie skończyłam socjologię, trenera biznesu, coacha, coacha prowokatywnego, szkołę przygotowującą mnie do niesienia pomocy psychologicznej i psychoterapii.  Głównie zajmowałam się rozmową z klientami, handlowcami, menadżerami wyższego i niższego szczebla, studentami. W formie telefonicznej, online i w salach szkoleniowych czy wykładowych. I ta droga pokazała mi, że zawsze znajdzie się ktoś kto powie: „nic nie wiesz o naszym biznesie”, „pokaż co potrafisz”, „Ty nie wiesz jak jest u Nas”, „musisz udowodnić co potrafisz”, „jak tego produktu nie sprzedawałaś to nie wiesz, że to ciężki chleb”, „to co proponujesz na pewno się nie sprawdzi”, „rynek do niczego”, „produkt do niczego”, „firma do niczego”, „gdzieś indziej dają więcej czy jest lepiej.”
Wtedy dążyłam ,żeby udowodnić, że nie mają racji, albo spalałam się robiąc zadania, które nie należały do moich obowiązków. Prawda jest taka, że nie muszę nic udowadniać. Wystarczy moja zgoda na to kim jestem i pewność, że jest to unikatowe, wyjątkowe i ważne.W innym przypadku będę wpadać w rolę ratownika, kata czy ofiary.
Pewność własnych umiejętności nabywałam przez trenowanie rozmowy z innymi osobami. Tyle, że nie były to miejsca „bezpieczne” , gdzie miałam możliwość zweryfikowania tego jak chce zareagować, zy co chce powiedzieć. Szłam na tak zwany „żywioł”. Czyli musiałam wiele razy się poobijać.
Ja proponuje Tobie poobijanie się strefie dostępnej tylko dla mnie i dla Ciebie. Nie będzie tu ocen, krytyki czy kar. Będzie natomiast refleksja i wiele rozwiązań. Dodatkiem jest przy tym świetny humor.
Po takim treningu zmienia się postawa, a spotkania biznesowe kończą się ze zdaniem: „Tak właśnie chciałam/em to powiedzieć.”

To zapewniam ja i potwierdzają moi klienci.

Kobietą jestem…
Dziewczynką byłam…
Kobiecość w sobie obudziłam…

Chodzę po wietrze, oddycham powietrzem,
Tule czule, tęsknię,
Uśmiecham się, płaczę,
Boje się, złoszczę.
Mam zgodę na swoje emocje!

Z jakiego powodu piszę o zgodzie na swoje emocje proponując trening rozmowy biznesowej?
Bo zgoda pozwala mi  na dążenie do bycia sobą. Nie mam na myśli zgadzanie się na przekraczanie granic, bo przecież ktoś jest sobą. Raczej chodzi mi o zgodę na to, że mam inaczej, czy odczuwam coś inaczej niż ktoś inny. Przeżywam bardziej lub mniej niż inni. Jestem głośna lub cicha. Mówię szybko czy wolno. Używam takich zdań, a nie innych. Mam takie potrzeby i wartości a nie inne.
Nie było tak jednak zawsze. Ta droga to 20 lat pracy/współpracy w prawie 60 firmach. W większości sprzedażowych. W branżach automotive, finansowych, technologiach cyfrowych, beauty, PCV, edukacyjnych, ubezpieczeniowych, gastronomicznych, rolniczych, muzycznych. Przeszłam przez różne szczebla kariery. W między czasie skończyłam socjologię, trenera biznesu, coacha, coacha prowokatywnego, szkołę przygotowującą mnie do niesienia pomocy psychologicznej i psychoterapii.  Głównie zajmowałam się rozmową z klientami, handlowcami, menadżerami wyższego i niższego szczebla, studentami. W formie telefonicznej, online i w salach szkoleniowych czy wykładowych. I ta droga pokazała mi, że zawsze znajdzie się ktoś kto powie: „nic nie wiesz o naszym biznesie”, „pokaż co potrafisz”, „Ty nie wiesz jak jest u Nas”, „musisz udowodnić co potrafisz”, „jak tego produktu nie sprzedawałaś to nie wiesz, że to ciężki chleb”, „to co proponujesz na pewno się nie sprawdzi”, „rynek do niczego”, „produkt do niczego”, „firma do niczego”, „gdzieś indziej dają więcej czy jest lepiej.”
Wtedy dążyłam ,żeby udowodnić, że nie mają racji, albo spalałam się robiąc zadania, które nie należały do moich obowiązków. Prawda jest taka, że nie muszę nic udowadniać. Wystarczy moja zgoda na to kim jestem i pewność, że jest to unikatowe, wyjątkowe i ważne.W innym przypadku będę wpadać w rolę ratownika, kata czy ofiary.
Pewność własnych umiejętności nabywałam przez trenowanie rozmowy z innymi osobami. Tyle, że nie były to miejsca „bezpieczne” , gdzie miałam możliwość zweryfikowania tego jak chce zareagować, zy co chce powiedzieć. Szłam na tak zwany „żywioł”. Czyli musiałam wiele razy się poobijać.
Ja proponuje Tobie poobijanie się strefie dostępnej tylko dla mnie i dla Ciebie. Nie będzie tu ocen, krytyki czy kar. Będzie natomiast refleksja i wiele rozwiązań. Dodatkiem jest przy tym świetny humor.
Po takim treningu zmienia się postawa, a spotkania biznesowe kończą się ze zdaniem: „Tak właśnie chciałam/em to powiedzieć.”

To zapewniam ja i potwierdzają moi klienci.

“Bezpośrednia, kontrowersyjna, profesjonalna. Nikt tak jak Sandra nie wyprowadza ze strefy komfortu! Praca to dla niej pasja, dlatego podczas szkoleń nie ma mowy o monotonii. Szczególnie doceniam jej przygotowanie w obszarze zarządzania zespołem, motywacji oraz technik sprzedaży, które skutecznie wdrożyła w czasie prowadzonego dla nas projektu.
Polecam!”

Alicja

„Poznałam Sandrę Kwiatkowską na studiach WSB. Uczyła mnie coachingu i mentoringu. Potrafiła przedstawić skomplikowane rzeczy w bardzo prosty i zrozumiały sposób. Wymowne przykłady z własnego doświadczenia, świetnie dopasowane casy, oraz nacisk nie tylko na teorię lecz na praktykę. Pozwolenie na ostre dyskusje, swobodne wyrażanie swoich poglądów ze strony studentów, ale w tej samej chwili podtrzymywanie dyscypliny i porządku w audytorium dodały uroku zajęciom z Sandrą.
Uważam, że Sandra Kwiatkowska jest bardzo dobrym specjalistą w swojej branży, sprawdziła się jako świetny prowadzący. Mam pewność, że każdy z nas wyciągnął wnioski z własnego życia po zajęciach z coachingu i mentoringu”

Anna

„Jest niezwykle zaangażowana, otwarta, bezpośrednia”. Dba o komfort pracy i wewnętrzną spójność. Praca z Sandrą to emocje, otwartość, chęć współpracy i zmiany, szukanie rozwiązań … zrealizowany cel. „

Joanna

„Mogę z całą pewnością powiedzieć, że gdyby nie Sandra, nie byłabym teraz w miejscu, w którym jestem. Sandra pracowała ze mną w ramach programu mentorskiego na mojej uczelni, jednak po za mentoringiem używała coachingu i doradztwa- tego, czego akurat w danym momencie potrzebowałam. Ma ogromną wiedzę związaną z komunikacją interpersonalną, którą chętnie się dzieliła. Dzięki Sandrze zdobyłam pewność, kim chcę być i odwagę, by postawić w tym kierunku pierwsze kroki. Teraz jestem już po studiach coachingowych i powoli rozwijam praktykę. Nie zawsze było miło, łatwo i przyjemnie, ale to właśnie było siłą spotkań z Sandrą. Polecam pracę z Sandrą każdemu, kto chce w końcu ruszyć z miejsca, poukładać swoje plany i odnaleźć w sobie siłę do działania.”

Emilia

„Irytująca, momentami bezczelna… zmusza do myślenia, wytrąca ze strefy błogiego lenistwa.
Polecam wszystkim którzy chcą zmiany, drobnych kroków kaizen lub rewolucji na miarę swoich możliwości.
Nie ocenia, nie przerywa, potrafi słuchać, ma zdolność dostosowania się do trenowanego nie wychodząc przy tym ze swoje roli.

Polecam tym którzy chcą się zaangażować i rzeczywiście zrobić krok do przodu. Dzięki doświadczeniu Sandry będzie ona
doskonałym kompanem wewnętrznej podróży. Warto skorzystać też z usług Sandry przy bardziej prozaicznych potrzebach
takich jak sztuka telemarketingu czy rozmowa handlowa.”

Jakub

„Początek współpracy z Sandrą był dla mnie trudny. Wyprowadzała mnie ze strefy komfortu i uczyła jak radzić sobie w sytuacjach beznadziejnych. Pracę z nią doceniłem po pewnym czasie kiedy spotkałem się z sytuacjami niekomfortowymi. Kluczowe dla mnie: nauczyła mnie być miłym wrzodem w pracy z ludźmi, co robić kiedy plan jest poniżej upływu czasu, jak pilnować zakontraktowanych działań i je egzekwować. Dziś jestem mocnym menadżerem który ma świadomość potrzeby rozwoju ludzi i siebie. Jedyny trener od którego nauczyłem się tak wiele.”

Łukasz

„Wkurzająca i empatyczna.
Mocna i łagodna.
Zdystansowana i szalenie kobieca.

Co mi dała wspólna praca?
Robię wiele rzeczy dla siebie, mam do tego prawo i niecnie z niego korzystam.
Zamieniłam perfekcjonizm na pieprzę to.
Daję sobie prawo do wyboru tego co chcę, a nie muszę albo wypada.
Polecam.“

Magda

„Odbyłam cały cykl spotkań coachingowych z Sandrą, które miały bardzo duży wpływ na moje życie. Dzięki jej pytaniom spojrzałam całkowicie z nowej perspektywy na to co działo się wokoło mnie. Do tej pory korzystam z doświadczenia zebranego 2 lata temu. Uważam, że Sandra jest profesjonalistką w swojej branży.
Serdecznie polecam.”

Natalia

Z Sandrą Kwiatkowską pracowałam przez 10 miesięcy dla klientów z branży telekomunikacyjnej i płatnej telewizji. Nasze wspólne zadanie polegało na zapewnieniu optymalnego procesu szkoleniowego dla sprzedawców oraz dbaniu o najwyższą jakość procesów sprzedażowych contact center.
W centrum zainteresowania Sandry zawsze byli ludzie- sprzedawcy, konsumenci oraz klient- ich potrzeby. Sandra Kwiatkowska od początku wykazała wielkie zrozumienie dla zasad obowiązujących w procesie obsługi klienta i sprzedaży kanałem telefonicznym. Uważnie obserwowała działania innych i reagowała w odpowiednich momentach motywując do zmiany zachowań i przeprowadzając przez nią współpracowników. Dba o transparentność podejmowanych działań dzięki czemu unika sytuacji konfliktowych i skupia uwagę na poszukiwaniu rozwiązań. Rozwiązania, które wychodzą spod jej ręki są jednocześnie proste, zrozumiałe i innowacyjne. W sytuacjach trudnych bardzo taktowanie zarządza relacjami z i między współpracownikami, bez względu na to czy są to relacje sprzedawca- konsument, sprzedawca- menadżer, czy menadżer- klient. Jest osobą wymagającą, konkretną i słowną, a także asertywną, nie lubiącą tracić czasu na pseudo- działania.

Paulina

Pani Sandra Kwiatkowska prowadziła szkolenie z technik sprzedaży w firmie fotograficznej. Wykonała swoją pracę na bardzo wysokim poziomie. Dała się poznać jako osoba zaangażowana w swoje obowiązki.
Posiada nieprzeciętną wiedzę z zakresu technik sprzedaży. Wykazując się kreatywnością wprowadziła nowe i niestandardowe rozwiązania. Wiedza i profesjonalizm pozwala polecić ją każdemu.

Dariusz

Pani Sandra Kwiatkowska dała się poznać jako lojalna, zaangażowana, kompetentna osoba, o wysokim poczuciem odpowiedzialności za wykonywaną pracę. Jest osobą asertywną, nastawioną na osiągnięcie wyznaczonych celów. Posiada nieprzeciętną wiedzę z zakresu technik sprzedaży, wykazuje duże zdolności organizacyjne, działa efektywnie i skutecznie.

Mariusz

Pani Sandra dała się poznać, jako pracownik bardzo zaangażowany w swoje obowiązki, niejednokrotnie potwierdziła to wykazując się dużą inicjatywą w realizację powierzonych zadań. Łatwość nawiązywania kontaktów interpersonalnych, szybkość odnajdywania się w nowym otoczeniu, opanowanie w sytuacjach stresowych, są to cechy, które zdecydowanie wyróżniają Panią Sandrę. Swoje obowiązki wykonywała z należytą starannością i systematycznością. Wykazując się kreatywnością, bardzo często proponowała i wdrażała nowe, niestandardowe rozwiązania.

Malwina